Dagen det? ne.

Vad har jag å komma med idag då?

Egentligen har jag inte å komma med nånting. Inget viktigt i allafall.
Men ja, dagen har vart något så när bra. Och nu är det bara två dagar kvar tills jag får helg. Är ledig fredag, nog för att de blir ju ändå inte som en vanlig helg när jag ska jobba. Men äh, jag är ledig måndag också. Så jag ska nog överleva det här också.

Jag måste hitta nån present till Rippa, men de är som omöjligt å veta va man ska köpa till en kille i den åldern. Det blir ändå alltid oftast bara nå kläder eller nån parfym. Så dålig fantasi har jag. Men va ska man göra åt de? Det är väl ändå tanken som räknas, kan vi säga.. ;)


Nu ska jag leta efter en klänning på nån sida..
Förslag på nån bra klädsida? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?