Helg

Jag har överlevt en veckas APU. Jag som tyckte att de har gått så segt, men när jag tänker efter så har veckan gått skit fort. Nå nu har man då endast två veckor kvar av APU:N. Sen blir de å dra sig tillbaka till skolan igen, men då äre bara 4 veckor kvar i skolan tills det blir sportlov. Herliiiigt.

Men nu är det helg i allafall och jag ska njuuuta av ledigheten, sova som en stock hela helgen, och vila och sova och
vara med Marianne. haha.

Idag när Jag och Emilia hade slutat så gick vi och hämta nyckeln av  Kjell till mörkrummet, så vi kunde gå och göra klart våra foton. Okej, dom låste skolan och vi var inne i mörkrummet ännu. Tänkte att alla gått hem. När vi var klara med alla bilder nångång efter 5 så städa vi undan allt. Och så började vi höra nå konstiga ljud. Jag sa till Emilia att hon skulle gå å tända lampan, så var visst en skåpdörr öppen som fick Emilia å skrika av "panik". Å jag skrek minst lika högt då. Kändes som att hjärtat kom ut två cm ungef. Nå till sist så vågade vi oss ut ur mörkrummet. så insåg vi att de var lampor tända i skolan ännu och några städerskor kvar så då blev man lite lugnare. Mörkrummet skrämmer en, eftersom att Kjell har sagt att det spökar där.. nåjaa.

Nu ska jag fixa min blogg. ha de gött ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?