it's over

Helgen är över igen.
Allt är som vanligt.

Ska fara snart till Pajala.. De är lite irriterande att man ska va där två timmar innan man börjar. Men äh, jag måste uträtta några ärenden. haha, de lät viktigt. Men de var ändå inte mer än å gå till mörkrummet, hämta bilder, expeditionen och läkarn. Nåjo, inte vet ja nu riktigt.

Helgen har varit såådär tycker jag, fredan var gänget hos Julia, å de gick ju. Man satt typ å prata med folk. Lördag var en av dom värsta dagarna jag har haft på flera, flera år. Allmänt irriterad på allt och alla. Hade egentligen ingen orsak till å vara de. Eller nånting var de ju som gjorde att de blev så. Men inget allvarligt. Fast alla har vi våra sämre dagar?

Men nu ska jag gå och kolla nånting. hadé!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?