Jobb

Den här dagen är nästan förstörd. Mamma å dom far till Ikea nu och jag vill med. Men det går inte när man ska vara tvungen å jobba en helg. Helt ärligt talat så tycker jag de är sjukt att vi måste testa jobba en helg, de är ju ändå samma samma sak man gör som på veckorna. De är så irriterandes. Å jag far till Pajala redan klockan 12 fast jag börjar 13. Va ska man göra när man inte slipper senare. Men äh, jag ska väl försöka överleva den här dagen också.
De är bara vänta på nästa helg så de äntligen händer nånting i min lilla värld. För då kommer Rippa. (tror jag)
De är väl inte säkert, men det måste vara så. Å då fyller  han 19. yepp! Så äre.
Men nu ska jag dra. jag orkar inte nöta på den här bloggen nå mer idag, för jag har bara ointressanta saker å komma med ändå.



!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?