Kvällen

Jag har varit ute med gänget ikväll, å de var verkligen ett tag sen sist.
Som vanligt var de, tjejerna i ett hörn å killarna i ett annat. Sitter och snackar om livet, och allt möjligt sånt.

Nu mår inte min kropp så bra, den är döslut. Och jag pinar mig här, ser i kors med ögonen och dom hänger verkligen inte med i det jag skriver. Det värker i ryggen där vart jag har mina stygn. Men på måndag slipper jag dom, och det blir en frihet.

Det känns som så länge till näst nästa helg. Å jag väntar som ett psyk, jag fattar inte hur jag ska orka. Två veckor till på Lyckan, INNAN det är den efterlängtade helgen. Nåjo, det måste ju gå. Jag har som inget annat val än å vänta bara.

Nä nu ska jag pina mig lite till och kolla på Lets Dance om den har kommit ut på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?