Ligister?

Finns det nåt värre än å vakna en morron och tänka, "nu är det sista dagen den här veckan jag behöver stiga upp klockan 6" åså kommer man på att de är bara torsdag imorron. SUCK!

Jag som trodde att de är fredag imorron. Men nej, ännu en till morron ska man pina sig upp till klockan 6.

Helgen kommer, och då ska man jobba. de är inte trevligt de här livet alltid.

Jag ska snart gå och sortera några foton som jag ska göra om sen hos Kjell nångång nästa vecka. Halohalo, det är ganska svårt å hinna få klart allt till norrskensfestivalen. Å när den helgen kommer, så måste ni lova att ni ska gå och kolla på våran utställning på soltorget som vi ska ha. Får se va de blir av den, men hoppas det blir bra. Och hoppas ingen går och river ner våra bilder. Nåmen såna ligister borde det väl inte finnas i lilla Pajala? eller?



Ajjaa, nu ska jag gå och fixa bilderna.
hejs.
Kommentarer
Postat av: erika

haha jag förderar att man inte kommer och kollar ;)

2009-01-29 / 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?