Livet idag

Hallo!

Jag har slutat för dagen. De är skönt, för jag tycker jag har jobba hårt hela dan. Har fått vara med på en hel del saker som jag måste lära mig. Vänja mig vid också för den delen. De är inte alltid så lätt första gången. Men det går.

Nu sitter jag i bibblan och väntar på att mamma å pappa ska komma från Gällivare å ta upp mig härifrån så ja kan åka hem och ÄTA! Svin hungrig, det var nån konstig fisk till lunch som inte jag tyckte om så då får man lida efteråt i stället.

Imorron äre fredag å de ska bli praaaaaaa... Så får man vila ut sig. Å nog för att dagarna går fort när man är på APU. Men de är ju klart ändå skönare å ligga hemma å sova. Nåmen, nån nytta måste man väl göra här i livet. Eller hur? :)

blir å skriva mer senare. OCh kanske ändra om bloggen om ja har ork till de.

hejsvejs lingonfejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?