The first day

På APU. Börjar klockan 13, huff. Jag kommer nog att vara en aning nervös tror ja. Ja, innan man har lärt sig hur allt fungerar där och innan man lärt känna alla som bor där och alla personaler. Men det ska säkert bli bra.
Men först måste jag till skolan å hämta närvarointyg så att jag nångång kan skicka in mina stipendier. Och så kan man hoppas på att jag får pengar därifrån. Annars får jag väl leva som en kyrkråtta hela sommaren. Eller jag får säkert jobba åt kommunen två veckor, men det är ingen höjdare. Jag hamnar väl på ett äldreboende igen, och det vill jag inte, för man får ändå inte göra nå annat än städa, diska, tvätta kläder och laga mat. Skit jobb är vad man kan kalla de. Nu när jag är på Apu så får jag åtminstone göra andra saker också. Har en hel rad med olika saker som jag måste vara med å göra där. Lite spännande, men min handledare får ta å lära mig alltihop först innan jag gör nåt själv.
Jappjapp.

Nu ska jag göra om min blogg IGEN!

ha en bra dag.


samma bild som igår, men jag måste bara ladda upp fler bilder. Har bara denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?