Tillbaka till verkligheten

Söndag.
Ja, då har helgen nått sitt slut. Och allt är som vanligt igen. Rippa åkte hem kanske nångång efter klockan två tror jag, inget trevligt. Men nog ska man väl kunna klara sig tre veckor nu innan man får se han nästan gång igen. Fast det är rätt så jobbigt att vänta så länge. Nåjo.

Imorgon ska jag vara första dagen på min Apu-plats som jag ska göra på Lyckan, hoppas att det blir lite roligare än å vara på skolan. Men det tror jag nog att det ska bli. Jag börjar först klockan ett imorgon och så slutar jag klockan tre. Det kan man kalla skön dag. Men sen så kommer jag jobba mest jobba 7-15. Det är kanske lite bättre, för då hinner jag göra andra saker på kvällarna också.
På tisdag ska jag gå handledarkursen för körkort till bil. Så att jag kan få börja övningsköra nångång. Jag som aldrig har suttit framför ratten. Hur ska de gå? Jaja, det återstår att se. Nu ska jag fortsätta snoka runt på andra sidor och andra bloggar kanske.

ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?