Tycka synd om sig själv?

Jag har vart på bön ikväll här i Sattajärvi. Och nu sitter jag här, Marianne for just hem. Hon skulle väl på U-samling. Men de blev inget för mig ikväll. mmm. Man har sin egen lilla orsak.

Nåjo, det blir å vara hemma då istället. Jag tycker inte att de gör så mycke, men ändå hade de varit kul å fara ut. Fast eftersom att dagen har varit som den varit så kanske de är bäst för mig att bara lägga mig i sängen och sova bort allt. Och en annan sak som inte jag förstår är varför jag har sån huvudvärk hela tiden, varje dag. Jaja, det är inget intressant. Mitt liv över huvudtaget är inte intressant alls, de är därför min blogg ser ut som den gör.

Jag ska i allafall gå och hitta på nåt pyssel å göra på mitt rum. Får se hur det blir med de. Jag lägger väl säkert mig i sängen och somnar. Men men, sånt är livet.



Tiden läker alla sår?


Okej, hursomhelst så blir det bröllop i Mars. Emil och Ninas. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt.
Och då får jag kasta ut Emils säng från mitt rum, och äntligen börja få fixa till rummet på allvar.
Då ska de fixas å trixas kan jag säga. För det första ska jag ha in ett skrivbord, som jag saknar väldigt mycke. Å sen göra en liten myshörna, med en fåtölj och nåt litet bord kanske. 

hejsvejs. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?