Yr

Jag är yr i huvudet. Det snurrar bakom ögonen. Fy så hemskt!

Imorron har jag sovmorgon, fast jag måste till Pajala till klockan 11. För jag ska å ta bort mina stygn från ryggen, snacka om frihet. det ska bli så otroligt skönt, för nu värker det hela tiden. åså kan jag börja träna som normalt folk igen utan å tänka på att dom ska gå upp.
Sen ska jag hinna till mörkrummet och hämta mina foton. Och klockan 1 börjar jag jobba again. Har kväll så jag slutar 9. Och dagen efter ska man upp 6. Å de är fruktansvärt tungt. Men ja, så är de i arbetslivet säkert.. :D haha.
nåjo. nu ska jag snoka vidare.


puss.



Jag saknar min vespa... Men snart får man ta ut den igen, å brassa på
som aldrig förr. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?