Hejhopp Igelkott!

Jaaao, är barnvakt åt Maria idag.
Eller inte för att det är så mycke å va barnvakt.
Hon sköter nog sig själv mest. Men äh, ni fattar. Jag kan inte lämna henne ensam hemma :p
I allafall så har vi gjort glass/chokladdrinkar nyss. å de var supergott! :)



å visst ser dom goda ut ? :)

Och nu väntar jag på att Marianne ska komma hem från jobbet. Så att man har nån å va me. Så ska vi sova i husvagnen inatt, å sen ligga å kolla på Twilight å Bröllopsduellen. Deeni! :D På torsdag sticker vi till Kiruna. Sen är efter det äre bara en vecka kvar tills jag träffar älskling! Det är inte kloookt hur mycket jag längtar. hah. Ingen förstår! :D
Jao, sen ska jag fara å steka bacon och ägg, och koka mackaroner. Jupp! Det var de jag ville säga. Nu ska jag fara!

hejsvesjs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?