Ingen rubrik

Jag har inte gjort ett skit idag. Skulle vilja hitta på nåt å göra.
Men ja vet inte vad man ska göra.
Skulle vara skönt å fara ut å springa, men jag vill inte fara ensam.
Åså vill jag inte springa på asfalt, för det är tvåhundra gånger skönare att
springa i skogen. Och inte far jag nu till den här skogen bredvid Rippa å doms hus.
För då  hittar jag nog aldrig hem igen. Så det är väl säkrare att sitta kvar här då.
Rippa skulle aldrig komma ut å springa. Fast jag kan ju säga att han kan gå och så springer jag.
För jag springer ju nästan i samma takt som han går. Bara för att jag har så korta ben. å han har långa :b
Nä men får se nu om man kommer på nåt. Rippa är på jobbet ännu. Säkert är han på övertid också.
Men de är bara å vänta. :b

Ihelg äre Essemöte. Å de verkar komma mycke folk från Sattajärvi å därifrån.
Å de är ju bra, så att man i allafall känner lite folk där. För det är tråkigt å va på
ett möte som man inte känner en enda själ på :b
Annars så skulle vädret kunna bli lite varmare nu så man skulle kunna fara å bada eller nåt.
Jag saknar lite Pentasjärvi nu, man hade kunnat fara dit å bada bastu fast de är sånt här väder.
Det är så härligt där :) De är faktiskt sommarkänsla på hög nivå, tycker jag.
Jag börjar tänka lite på K-G (svenskaläraren) när jag skriver blogg. Bara för att han alltid ska försöka lära en att skriva rätt och ordentligt. Det blir jobbigt å skriva när man tänker på han. För då försöker man skriva rätt. :)
jaja, de där var inte nå intressant..
vi syns säkert i helg, om inte före..

hejsv.

Kommentarer
Postat av: cina

du kan alltid springa runt i huset, eller köra cirkelträning:D för spring inte vilse för allt guld i småland..

2009-07-09 / 08:44:26     URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Anonym

himla fin bild till header! :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837

2009-07-13 / 21:12:23     URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?