Jeppis again!

Jag kikade runt i några bloggar nyss.
Det är ganska intressant att läsa vad folk tycker
och tänker om olika saker. Ibland börjar man fundera lite varför nån tänker si och så.
Men alla vi har ju våra tankar och funderingar.

Nu är jag i allafall i Jeppis. Jag kom hit på fredag, eller natten till lördag kanske man ska säga.
Åkte hit med Robba & Jennie, å vi starta rätt så sent på fredag kväll.
Inte har vi hunnit göra så mycket ännu, igår kväll var vi och körde runt i stan. Som alla andra.
Och idag har vi varit på bön och sen till TB (teboil) på en "kaffe". Jag som dricker så mycke kaffe. :D
Undra om jag nångång kommer börja hälla i mig nå sånt :) Det kommer nog ta länge innan det i så fall.
Jag tvivlar nog på att den dagen kommer, när jag blir en kaffepimplare.
Tror faktiskt att jag klarar att leva ett liv utan kaffe. Det finns ju alltid fanta :b

Det börjar bli lite varmare väder där ute nu. Tur är väl det, för jag vill helst inte sitta inne
hela veckan när jag en gång är här. Och när Rippa ändå är på jobbet.

Satte förresten större text på inläggen, så att det blir lättare att läsa :b 

å nu har jag inte nå mer å komma med så
hejsv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?