Jobbjobb!

Jag har absolut inte orkat uppdatera på flera dagar.
Jag blir så irriterad när inte textstorleken ändras i mina inlägg fast jag har ändrat
alla inställningar. Jaja, man förstår sig inte på allt.


Jag har börjat jobba den här veckan. Nu har jag ännu en vecka kvar.
Men det lär nog gå fort, eftersom den här veckan har också gått fort.
Nåjo, jag har ju en dag kvar ännu innan helgen. Men det är rätt så chill ändå.
Har en otroligt bra handledare. Och jag var med henne första gången idag.
Det har varit en riktigt bra dag med henne. Hon är så trevlig, och man har fått skratta en hel del.
Ja, jag jobbar på hemtjänsten, som jag glömde säga. :)


nu ska jag göra en annan sak :D hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?