Pajala Marknad

Har bytt desing igen på bloggen som ni märker. Det är bara så kul att göra om den.
Fast jag får ändå aldrig det som jag vill ha det. Men det gör inget, för då kan jag
fortsätta mixtra. Nu lyser texten ganska mycket, det blir kanske jobbigt att läsa.
Men jag har varken ork eller tid att ändra på det nu. Så ni får stå ut med det ett tag.
Men säg till om det blir allt för jobbigt att läsa.


Idag har jag i allafall varit på Pajala Marknad. Sprang runt där med Jenny, Linda och Marianne.
Det blev en hel del karusellåkande och sen köpte jag lite grejs. En härlig dag vare. Ska nog
fara dit imorgon också, å se om jag hittar nå mera skräp.

Jag längtar till Söndag en hel del faktiskt. För då ska jag troligtvis till Jeppis.
Och där ska jag vara en hel vecka. Sista veckan Rippa är hemma innan han far in i lumpen. :/
Kommer bli jobbigt att vara borta från han så mycket som jag kommer att vara.
Det blir nog inte att träffas varannan helg som vi gjort nu. Eftersom det är väldigt
långt dit bort vart han ska göra lumpen, så han kommer inte hem varje helg,
och kan inte köra hit varje helg han kommer hem. Men jag hoppas att det ska
bli bra ändå.

Nu ska jag gå och vara lite med Svea och Albin! :)

hejsv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?