Sommaren försvinner..


Veckorna bara rusar iväg.. Det får dom inte göra nu på sommaren. Om en månad så börjar
ju skolan igen. Vet inte hur man ska orka börja plugga igen.
Jag har nu två dagar kvar på jobbet. Sen har jag lov resten av sommaren.
Och det känns helt underbart.

Igår fyllde Marianne 18 år, så nu får hon börja köpa cigg åt sig själv,
och ta körkort också. :) Och när hon får körkortet, så då sticker vi till Jeppis, så de bara sjunger om det :D haha.
eller hur Marianne?! ;) Noniiin.
Nu väntar jag på att hon ska komma, för vi ska göra en grej.
Sen ska jag fara till affärn å köpa mat tills imorron, och en ny tandborste,
eftersom att jag har glömt bort vilken som är min tandborste. :D
Det fanns två likadana i toan, en rosa å en grön. Och jag har glömt bort vilken av dom som är min :p
Höjden av glömskhet va?
Får väl börja skriva mitt namn på tandborsten, så att jag verkligen inte tar fel.
Jaja, nu ska jag snoka vidare på bloggar..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?