Uttråkad

Jag är uttråkad, som bara den.

Ingenting att göra har jag. Hade planerat en hel del, men inget av det blir av eftersom det finns saker som stoppar mina planer. Och då blir jag irriterad. Nu är jag till på köpet trött, så jag ska nog gå och lägga mig i sängen och sova, så att inte det blir för mycket sagt här.

Åtminstone har det hänt roliga saker under dagen. Det har varit kring 30 grader idag, och det kan verkligen inte bli bättre.
Så vi stack till Pentas och svalka oss i vattnet. Det var grymt skönt! Även om man blir brun av de det vattnet. Men vem bryr sig?! De går att duscha efteråt.
Har varit med Marianne idag också. Nu ikväll skulle gänget vara i Livvi och fira Josef, han fyller 18.
Men jag fick reda på det så sent, så jag hann inte med riktigt. Ingen skjuts heller. Digga digga!
Igår var dom nånstans som jag inte vet vart. Men ja fick reda på det först idag, så det blev inte å fara ut igår heller. :)
Men inte gråter jag för det. Det kommer fler helger, och nästa helg äre Kiruna möte. Får se hur jag gör med de. Om Rippa kommer så far vi bara över dan. Men om han inte kommer, så ska jag nog vara där hela helgen. Och sen får jag se om jag åker dit nångång mitt i veckan också. Men det återstår att se.
För jag jobbar måndan ännu, å det är min sista dag. HÄRLIGT JO!

jaja, nu ska jag försöka fixa till lite grann!

GONATT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?