Bastukväll

Ju, vi har haft bastukväll i Pentas. Jag, Linda, Marianne, Julia, Emilia och Jenny!
De var riktigt mysigt. Och nu tog jag första doppet i år. Rätt så sent, men ändå :)
I allafall så hade vi det kul. Spelade kubb, grilla korv och bada bastu och simma i sjön ;)
Sen satt vi bara å prata om allt möjligt, och bara var och njöt av tillvaron så klart :)
Kommer kanske in bilder senare, för jag orkar inte lägga upp nå bilder nu i allafall.



For med vespan till skolan idag, fint väder när jag for dit. Fult väder när jag for hem :b
De börja så klart å störthagla när jag skulle iväg. (kan man säga störthagla?). äh, skit samma.
Det var inget vidare skönt å få dom där snärtande kulorna i ansiktet. Kändes som att nån kasta pilar i ansiktet på en. Eller kanske inte riktgit så, men nästan. :)
Jag kom hem till sist! Huvudsaken var väl det.

Jag och Linda gjorde klart våra grejer hos Kjell, så nu är man klar med Foto A. Undra vad de blev av våran folder. Sista sidan blev lugnt bäst ;D

Imorron är jag ledig, så nu ska jag ta och passa på å kolla på nåt program, när jag ändå får sova länge imorron :)

hejsv!
Kommentarer
Postat av: Elina :)

va skoj med bastukväll :) jag och Anna började prata om att ha en bastukväll nu sista veckan i pentäs, som förra året på betygsvakan :) det blir väl bra?

2009-06-07 / 13:18:05     URL: http://pentaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?