Bloggeliblogg

Helgen är slut igen. Konstigt att det alltid blir måndag igen..
eller inte.


Nästa helg blir det att fara till Jeppis, det är Bosundmöte då.
Och jag längtar redan, fast de bara är måndag.
Men spela roll.

Imorgon skulle jag egentligen inte ha nå lektioner, men måste fara till Kjell och fixa foton klara. Sen på onsdag har jag inga lektioner, då ska jag vara hemma :) på torsdag ska vi fara å paddla med Op och Bf. NIIIICE! :D  Kommer nog paddla rakt ner i forsen, men de gör väl inget. Fredag ska jag vara ledig, för jag far till Jeppis på torsdag eller fredag morron :)

BESLUTSÅNGEST har jag!

Man får beslutsångest över att inte kunna välja i ett beslut mellan flera olika alternativ!


S
å där annars så fick ja veta idag vart jag får sommarjobb, de är ju så klart åt kommunen. Men jag fick så KLART det stället ja allra minst vill ha på. HEMTJÄNSTEN, nord sidan. . Jag vill INTE ha däär. Så är det bara, är det ingen som vet nåt ställe som man skulle få på annars? :O Jag vill inte ha nå tråkigt kommunjobb... Men jag fick i allafall en bra period, jag börjar jobba samma dag som Rippa far in i lumpen. Så då hinner jag vara med han före de :) som tur är.. men får se om jag tar de alls. SLAVJOBB kallar jag de till. man får slavlön! Jag lovar...


Nåjo, hejsp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?