Ett evigt väntade

Det känns så onödigt å komma till skolan när man bara har en lektion att gå på.
Men så har man så klart ett studiebesök som var så viktigt å gå på. Gå på den klockan tie, och sen
börja nästa lektion halv tre. Det känns så fruktansvärt onödigt. Men vi kan säga att det är en slags tidsfördriv.
Imorgon ska vi ha fältdag med Geten. Måste fara på den, för jag var inte på förra.
Annars känner man sig så elak. Eftersom han inte är en så speciellt omtyckt lärare. Och lite samvete måste man ändå ha.
Jag ska göra ett matte prov på torsdag, sista dan i skolan när vi har städdag! Men har man varit slö och inte hunnit räkna ut boken, så måste man göra det i sista minuten. Så är det för mig :) Men det är skönt att jag hinner klart i allafall, så jag slipper fortsätta nästa år.


Jag är sugen på färgade turkisk peber, och jag vet att Marianne har såna ;) Kom hit till bibblan Marianne NU!




hm, annars då?! Jag borde ta och göra en riktig storstädning i mitt rum! När gjorde jag de sist? :O Lääängesen!
Sen ska jag fara å springa ikväll, och plugga matte. Och efter det, SOOOVA!

Och nu ska jag inte skriva mera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?