Helgen

Jag ska säga lite om gårdagen.
Vi åkte till Ylimuonio på en dags vända. Det är möte där. Och jag hade så klart trott att det var värsta sommarvädret, för himlen var ju blå och allt sånt. Men det var iskallt nästan. Undrar när vi ska få riktig sommarvärme hit upp?!
Hoppas i varje fall att det kommer snart. Ja men i allafall, vi var där på mötet hela dagen, for på sångafton på kvällen. Och sen orkade vi inte va där nå mer, för det var så otroligt dött och tråkigt. Så då åkte vi hem. Man var som dödstrött också.
mmm.

Å Idag är det Söndag, och då ska jag åka till Jeppis med Rippa. Ska vara där hela veckan, eller jag kommer hem på fredag till Korpismöte. Men det ska bli kul å fara dit nu, hoppas att dom har sommar där så att man kan sola och bada. Jag har höga förväntningar nu, bara för att Rippa sa att han borde ha tagit med vinterjackan hit. För han trodde de var sommar här, som där. :) nåjo, ni fattar.

På fredag kväll var vi med gänget hos Jenny och Rickard. Det var inte så mycke folk, och det var faktiskt ganska skönt faktiskt för en gångs skull. Det var så lugnt. :) Fast alla for hem ganska tidigt, vi också. Vi planerade att vi ska åka till Göteborg på söndan efter Korpismöte. Men nu har jag kommit på att jag inte ska följa med. :/ Skulle jättegärna följa med. Men mamma tyckte inte att ja sku fara. Sen så är det ju alltid det där med pengarna. Far jag dit så måste jag leva fattig resten av sommaren. Och det vill jag helst av allt inte göra. Och sen så kommer jag hem från Jeppis på fredag, ska ju vara borta hela veckan, sen åka iväg igen på Söndag och vara borta en vecka till. Vet inte om ja hade orkat de. Så jag tror att jag ska fråga Marianne om vi ska fara till Luleå istället, för jag tror inte att hon skulle dit heller. Men jag vet inte.

Nu ska jag i allafall gå och väcka Rippa. hejdå!











Kommentarer
Postat av: robba

Sommar här i jeppis...?? Inte varit sommar alls sen 2006..:P

2009-06-21 / 13:27:14
Postat av: jennie

å va kallar du dehär till då om int sommar ?

vari skit varmt och dom har lovat varmt nästa vecka..

2009-06-21 / 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?