JAA!

Jag är så fruktansvärt glad. Och ingen kan förstå varför! HAHA! xD
Den här dagen har i allafall varit riktigt bra. Först blev det Luleå och shoppa.
Kom hem klockan 17, och for nästan dirket till Pentas och bada bastu med
tjejerna. Vi hade det trevligt, och det var mycket skönt. 21 grader i vattnet.
Kan det bli bättre? KNAPPAST!
Och nyss fick jag reda på en jätte bra sak som jag inte kommer att skriva hit.
*hemlighetsfull*

Nu till helgen är det Pajala Marknad. Ska nog inte göra nå annat än åka nån
karusell eller nå sånt. Tror inte att jag ska slösa så mycket pengar där
eftersom jag ska spara dom till lite viktigare saker. Inte för att jag vet till vad,
men det finns väl bättre saker å lägga pengarna på än allt skräp som säljs
på Pajala Marknad. Eller inte äre ju bara skräp, men onödigheter kanske.

Nästa vecka kommer att bli GOOD GOOD!

Jaja, nu ska jag fara och sova. Och så hoppas vi på en lika bra dag imorgon!




Du, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! <3
Kommentarer
Postat av: ludde

2009-07-03 / 09:16:03     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/
Postat av: ludde

åhhh så snygg blogg :)

2009-07-03 / 09:16:44     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?