Jeppis!

Har så klart haft en otroligt, otroligt bra helg med älskling!

Vi kom dit redan på torsdag kväll, Rippa visste inte att jag skulle komma, så jag överraska han.
Jag gick in, och så var han ute och skruva. Så for jag ut sen med hans pappa, å Rippa såg helt chockad ut när jag stod där. Han sa ingenting :D haha, de var en rolig syn. Mycket roligt ;b
Sen så fråga han hur jag hade kunnat komma dit helt plötsligt, för jag hade skicka till han just före å sagt att han ska skicka när han far å sover :b Men men jo..

Sen på fredag så gjorde vi som ingenting. På lördag morron stack vi ti Powerpark med Robba & Jennie och Joel & Lydia. Det var skit kul å snurra runt i alla karuseller. De kan ju inte finnas nå härligare :D Fast på kvällen när jag skulle sova så ångra jag mig lite när jag kände att det snurra fortfarande i huvudet.. Men de gick å somna till slut ändå.
Men efter att vi hade vart i PowerPark så blev det grillkväll hos Jontti & Jenny med folket. Kul å se alla igen..
och på söndag var vi på mötet några timmar, sen åkte vi hem. BUUU!

Fast nästa gång Rippa kommer hit så ska jag åka med han tillbak till Jeppis! :) Tänk för att jag trivs där mycket bättre än i Satta. Undra just varför ? :O :) Det skulle inte spela nån roll vart jag bodde, bara jag skulle få va med Rippa hela tiden.. :)

Förövrigt så är det sista skolveckan nu innan sommarlovet. Det känns inte som det, eftersom det inte ens är nån sommarvärme här i nordpolen. Men hoppas det kommer till Fredag.. Jag försöker i allafall göra klart det i skolan som jag kan, fast det är en del kvar ändå :) Men vet ni, nu ska jag gå till rektorn och hämta nå papper..

HEJSVEJS!
Kommentarer
Postat av: cina

ja, visst är det så. alla ställen är underbara om den man älskar är där. till och med gruvan:D

2009-06-08 / 19:49:12     URL: http://karatangentbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?