SOMMARLOV!

Sommar utan sol! :) härlig början.

Men jag njuter av ledigheten i allafall. Även om det inte känns som att de är sommarlov.
Men det lär väl börja kännas det nästa helg när Rippa kommer, och när jag åker till Jeppis!
För där är det riktig sommar åtminstone. Jag hade nog kunnat flytta dit redan nu, så jag kunde vara med Rippa varje dag eller nåt. Men men, två år kvar i skolan. Och jag klagar inte ;b
Fast NU 10 veckor ledigt. Det är skönt!

Igår kväll och Idag så har jag varit ute och övningkört bil, med Lisa. Igår blev det nåt kärringstopp, fast
idag gick det faktiskt mycket bra. Jag klarade till och med av att starta i backe. Jag har trott att det är skiiiiiitans svårt.
Men nu har jag fått dom första gångerna avklarade så då behöver man inte vara lika nervös när man kör nästa gång. :)
Och tur att jag inte fyller 18 förrän nästa sommar, så jag slipper känna nån press :)
Nog om de..
Igår skulle gänget spela brännboll i skolan, men det blev inget.. Undra om man inte ska fara till Pentasjärvi ikväll och bara ha de mysigt. Men det är ju så att jag inte har nån å mysa med den här  helgen. BLÄ! Trist.. Om Rippa hade varit här så hade vi ju kunnat fara dit å krilla gorv. Men nääe de går inte nu.
Ska se om gänget far dit ikväll, så kan man fara ut å ro med X:s båt. :b
Nu ska jag fara ut och rejsa med vespan i skogen.. Sen ska jag fara å jogga.. :) sssåå hejs.




Yes, Charlie Caper vann talang 2009..
Kommentarer
Postat av: emma

hejsan, kolla gärna in min blogg, och det vore väldigt snällt om du även lämnade ett fotspår :)

2009-06-16 / 21:58:37     URL: http://emmaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?