Konstigt

Jag har inte kunnat uppdatera eftersom det har inte fungerat som det ska på blogg.se..
Varje gång jag har skrivit ett långt inlägg så går det inte att ladda upp. Så hamnar inlägget på utkast och mer än hälften försvinner. Skumt!

Men nu gör jag ett nytt försök. Fast jag inte ens kommer ihåg vad jag skrev sist jag försökte.


Men idag har jag i allafall renast alla mina lådor. SKÖNT med lite mer plats. det blev å slänga en hel del saker.
Och så fick man samtidigt sitta och skratta till gamla saker som man skrivit, och olika grejer som väcker en heeeel massa gamla minnen från den åldern då man inte brydde sig så mycket om nånting, man bara var och sket i andra :D
ojoj, dom tiderna var för bra. Tänk att de nu bara är minnen. Det är såna saker man skulle vilja uppleva igen, fast ändå inte. När man var ett barn så kunde man göra så mycket mer roliga saker,
- som springa i skogen och bygga kojor,
- leka med dockor i lekstugor,
- spruta en hel parfymflaska på sig så att mamma blir arg,
- klippa håret på varandra och tycka det var snyggt (fast det var skitfult)
- smita till affären och köpa godis utan lov.
- Förstöra böcker genom att kladda i dom med turschpennor
Haha, det var tider det, även om det var en hel del rackartyg också ;)
Men det är ju då som det är mest roligt! :D

Nog för att jag säkert kan gå i skogen och bygga en koja, leka med dockor och sånt, fortfarande. Men de är ju så klart inte samma sak som när man var liten. För då hade man mycket bättre fantasi och mer inlevelse kanske :b

Jag ska nog gå och lägga mig och vila en stund, för det känns som att jag ska svimma i vilken sekund som helst. :S


Kommentarer
Postat av: ludde

besök min blogg igen ! :)

2009-06-19 / 02:03:11     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?