Väderleks-rapport! haha

Lite seg på att uppdatera har jag varit.
Men man orkar som inte sitta så mycket framför datorn när det är sol ute.
Och sen har jag inte haft nån större lust heller.

Nåmen dom två senaste dagarna har Jag varit i Strandcamping, med Janina, Mikaela och deras kusin Johanna.
Det var riktigt skönt att bara ligga i solen å slappa. Sen har vi badat en hel del och spelat lite fotti. Och jag kan nog säga att man bränt sig en hel del också :) Å igår så cykla vi hem därifrån, och man höll som på att stekas ihjäl på vägen. Å de var som inte bara en som titta på oss när vi kom cyklandes. Det var riktigt skrattretande. :D nåjo.. Glo bara, vi är van :D
haha. ett skämt.

Nu är Rippa på jobbet, han är så envis min älskling. Igår så hade han så ont i magen hela kvällen att han nästan var tvungen att spy, och så orka han knappt upp å gå heller. åså for han å jobba idag. Nåjo. Inte mitt problem de heller :) Bara han inte jobbar ihjäl sig :b
Imorgon tror jag att man far hem. Fast Rippa visste inte säkert om han kommer med. De beror på hans kagge :b Annars vet jag inte riktigt hur jag ska slippa hem. Måste höra med nån som ska dit ihelg. Men det brukar alltid ordna sig i slutändan.

Nu ska jag ut i solen, hejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?