4 veckor..

...till påsklovet!

Har inte hunnit blogga på hela dagen!
Jag har vart så aktiv i skolan idag så jag fick ingen tid över. ^^,
Nej, det är inte hela sanningen!

Rippa åkte hem imorse, varje gång lika tråkigt!!! Nu hann jag ju bli van å veta att han är nånstans nära hela tiden. Det känns tomt nu..
Två veckor till bröllopet och då kommer Rippa nästa gång.. :) Jag längtar!!!


Dagen var ganska bra. (i skolan)
När man kommer hem och läser det där tråkiga brevet från skolan så sjunker genast det goda humöret till botten.
Men det ska gå, det SKA gå. Eller det MÅSTE gå!

Nu ska jag snart ta en skvallertidning och lägga mig i säng. Sen ska jag försöka slappna av och stänga av allt som handlar om skolan å försöka sova fler timmar än förra natten..

Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?