Bröllop och sånt.

Några dagar sen jag uppdaterade. Har haft så fullt upp hemma ihelgen. På fredag så kom min Rippa. Å han for hem igår :/ Nå, men det var bröllop på lördag i allafall. och vetni, dem sa JA båda två till varandra ;) väldigt oväntat.. :D
dem var otroligt fina. Det var jätte fint i kyrkan, man fick tårar i ögonen tilome. :')


Men nu är det måndag igen och Jag å Linda har vart och fota nu så vi får klart fotorepotaget till Kjell. Ibland blir man riktigt less på foto. Det tar så mycket tid från våra andra lektioner..
Har även hunnit stå på skidor den här vackra morronen, men det var inget som jag egentligen ville. Men har man idrott så har man. Imorgon ska vi åka till vasikkavuoma, det kommer några ettor från Kiruna också. (dom som går BF)
Vi ska ha nån tema dag med dem. Njä, inte vet ja om jag ser framemot den där dagen så mycket. Jag som älskar skidor så väldans mycket. Det kommer ta ett X antal timmar för mig att komma hem därifrån. 

Idag ska jag fara å sola igen, jag hoppas verkligen att finnarna försvinner av det. Måste testa några gånger och se om det ger nå resultat.. :)

Nu ska jag spela Ludo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?