Bröllopsfeber

En sak bara, jag är nästan tvungen å skriva nåt om Emil och Ninas bröllop, för varje blogg jag har läst idag så har det stått nåt om bröllopet. :)
Till skillnad från vissa andra, så har jag åtminstone färdigt kläder till bröllopet så jag slipper tänka på det. Å det ska faktiskt bli kul med bröllop. :D
Och det är väl ändå huvudsaken att Nina och Emil är fina? För det är ändå dem alla tittar på ;)

Inatt drömde jag att Sverige hade blivit till Kanarieöarna. Synd bara att drömmar aldrig blir sanna. Inte mina i allafall, för jag drömmar bara såna där drömmar som är helt omöjliga att bli sanna. Vi som hade stranden alldeles vid huset. Victoria sa att det bara var 12 grader i vattnet att ingen vill bada. :P
Näh, nu vill jag faktiskt fara utomlands, jag har ALDRIG varit. Man blir så avundsjuk när man ser på bilder att andra har varit nånstans långt bort i solen och bara njutigt av värmen. MEN (
som K-G säger) nångång ska jag också samla pengar till en utomlandsresa. Thailand skulle inte va helt fel-. PUNKT!

Rippa tänker skruva idag.. Och jag tänker inte så mycket. Sitta här och chilla. Inte har jag som nå kompisar här i närheten. Men han måste faktiskt få skruva idag så att vi kan fara till Satta på Fredag. Rippa ska föra hem mig. Ganska så snällt tycker jag.
Jag slipper annars hem med Emma på söndag, MEN jag har snart vart här i en vecka, åså tänkte jag å Rippa fara och åka slalom nånstans på lördag. Kanske Ylläs. Nån som hänger med?

Jaja, nu ska jag gå och se fortsättningen av "den rätte för Rosing".

Kommentarer
Postat av: Anonym

jomen vad roligt, vi har lite lust att åka slalom eller något :) du är ju utomlands redan, :)

2009-03-04 / 12:36:36
Postat av: lydia

jomen vad roligt, vi har lite lust att åka slalom eller något :) du är ju utomlands redan, :)

2009-03-04 / 12:37:10     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/
Postat av: Nina

hof, jag tycker det är jobbigt att alla skriver om det, jag får inte en minsta lilla chans att glömma nervositeten..Ne, men det ska bli kul! fast jag kommer spy av nervositet när vi kommer in i kyrkan, tur för dig att ni sitter längst fram^^ haha.:D

2009-03-04 / 15:00:06     URL: http://neone.blogg.se/
Postat av: Nina

haha:D joo. de kan jag ju göra.. fast då är det nog stor risk att man snubblar på klänningen istället och faller pladask.^^ men de går nog, bara man lyckas ta sig fram till altaret. kanske kan smita in via ngn av sidovägarna.^^ haha. det hade ju varit en syn.:)

2009-03-04 / 18:51:10     URL: http://neone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?