Den trättånde fredag!

IGEN!!!!!!

Jag tror inte att jag har haft nå mer otur än vanligt idag?! Kanske bara i datan lite grann.. Råkade fixa så att jag inte kunde logga in nå mer. Fast jag löste ju det också, eller inte jag, men datagubben då! :D

Åtminstone så äre helg nu, och ikväll blir det å lira innebandy igen. (spelade igår också) Men det är bara kul..
Vi har blivit riktigt aktiva här i Satta. ;) Tisdagar hockey, Torsdag hockey/innebandy å Fredagar innebandy . :D å de är ju så fruktansvärt kul när det äntligen börjar hända, och när det finns folk som är med på allt.. :b (
jag tänkte skriva nå konstigt ord där, men jag gjorde inte de för att jag kom på att jag knappt själv vet vad det betyder. :D )

Den här veckan har gått otroligt fort, så nu är det inte så värst länge kvar innan min Rippa kommer hit igen! ;)

Nä vetni, jag måste gå och städa mitt rum nu ... ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?