Drömmar och sånt.

Tisdag

Jag vet inte riktigt hur jag ska slippa hem ännu. Men nå ska det väl ordna sig. Om inte annat måste jag åka tåg again :/
Äh, jag ids inte tänka på hemresan nu.

Rippa är på jobbet idag också, de är tråkigt, för då har jag inget annat å göra än å sitta på datorn eller lösa korsord...
Hoppas han blir klar med de han skulle, så han kan va ledig resten av veckan.
Dagarna går väldigt väldigt fort när man är här, först vaknar jag kanske nångång vid 10-11. Äter, sätter sig framför datorn, löser korsod eller läser en bok. Sen kommer Rippa hem å då är det nästan kväll..

Fatta va lugnt det ska va hemma i Sattajärvi nu. Bara Mamma, Pappa, Simon, Joel och Maria hemma. Maria kan ju inte ha världens bästa sportlov, eller hon kanske tycker de är skönt å vara ensam och bli helt bortskämd. ;)

Blä för blomflugor, eller va de nu är för småflugor som flyger omkring här framför mig. Jag ryser vid tanken att dem kanske sätter sig i mitt hår och lägger ägg.. USCH!

btw. så har jag drömt om Lisa och Svea inatt! :D 

nää, jag hade inget mer att komma med idag. sorry ! ;b
Kommentarer
Postat av: Carina

Lyxproblem kallas det där! Att inte veta hur man ska ta sig hem är ett lyxproblem:P

2009-03-03 / 19:31:05     URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha, Maria har ju det bästa sportlovet :) du vet inte vad vi har för oss :) hon har ju varit med sin vän hela dagarna och så får hon ha en kompis hemma hos sig inatt , dedu ;P de får inte du varje dag inte ;D hahah, skämta bara. Ska ni komma hit om rippa ska ha ledigt eller vad det nu var ? :) kramkram <3

2009-03-03 / 20:28:29
Postat av: Lydia ;d

hahahha, Maria har ju det bästa sportlovet :) du vet inte vad vi har för oss :) hon har ju varit med sin vän hela dagarna och så får hon ha en kompis hemma hos sig inatt , dedu ;P de får inte du varje dag inte ;D hahah, skämta bara. Ska ni komma hit om rippa ska ha ledigt eller vad det nu var ? :) kramkram <3

2009-03-03 / 20:46:34     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?