Dundret

Jadå.. Det blev en dagsresa dit idag.. det var faktiskt rätt så kul ända tills fötterna och vaderna domnade bort.
Nu har jag en massa skumma bulor och röda märken där efter pjäxorna. Riktigt härligt :)
Det blev en hel del skratt också.. :D dagens bästa var ändå Lindas sista vurpa ;) Den var dööösnygg.. Men ja, alla gjorde nog bort sig mer eller mindre. Jag lyckades endast med det 3 gånger.. :D
1. Hanna ska hyra blades. Tanten frågar efter mobilnummer, Hanna börjar säga mammas nummer, och sen kom jag på att jag hade glömt mitt eget mobilnummer ^^,
2. Hanna ska köpa liftkort. Lång kö, och Hanna klantar till det så att det tar extra tid, ska betala med kort och råkar trycka på "ej kod", så hon måste visa leg. och tjorva..
3. Hanna ska åka lift, och tappar så klart vanten.. :D Som tur är finns det folk som är hjälspsamma. :))

Okej, det var resan det,...

Nu ska gänget tydligen va hos Jakob Kero, fast jag orkar absolut inte fara dit nu. Det snurrar i skallen och jag är helt dödstrött.. Har stigit upp före sju idag så det sätter väl sina spår nu. Jajjemän, jag ska bara vänta på att älskling loggar in på msn en stund. Sen ska jag soooooova.

OCH EN SAK TILL!
VEM KOM PÅ ATT MAN SKA BÖRJA ÄNDRA KLOCKAN EN TIMME FRAM ELLER EN TIMME BAK?! Jag skulle kunna ta ett personligt snack med den personen. Det är ju så fruktansvärt störande med att man måste ändra.. Jag stör mig på det så otroligt mycket.. Egentligen vet jag inte varför, men det känns inte bra. Man får sova en timme mindre också. SUCKSUCKSUCK!!! Livet är hårt.. :b

Nu ska jag gå.
och sluta för allt i världen att föra så mycket liv på kvällarna, jag blir toookig av onödigt ljud när jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?