Energy dryck!

Jag hann läsa innan jag logga in på bloggen om det ska vara 18 års åldersgräns på energi dryck.
Det tycker jag att det ska vara. Det står ju på burken också att inte barn ska dricka det, varför säljer man det åt barn då? :O Jag tycker det är lite små sjukt..


Idag ska det fixas i församlingshemmet inför Emil och Ninas bröllop. Ojjoj, det ska bli så kul å se när dem kommer in i kyrkan imorron. ;) Jag kommer väl själv va lika nervös som dem ^^, haha. Jag blir alltid nervös när det är nåt syskon som gifter sig.. Det känns så konstigt på nå sätt.. :D 

Japp. Ikväll kommer min Rippa hit också. :) 11 dagar sen jag var med han sist.. Ganska längesen, fast ändå inte så överdrivet länge.. Ungefär två veckor, å de är ju normalt.. hahha. .
måste gå och bädda till Rippa, Lydia och Milla nu.

vet ni, jag har gått och blivit beroende av ett spel igen.. Ludo! De är skit kuuuul! :D

adios!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?