Hemresa idag!

Japp, så blir det!
Min Rippa ska föra hem mig ;) Snacka om snällt!

Kanske, kanske, kanske far vi och åker slalom nånstans imorron, Om inte man är för trött efter resan. Det ser man ju då.

Jag har just hållit på och plocka upp här i Rippa å Jonttis rum. Jadå, det är ett typiskt killrum. Kläder på golvet, obäddade sängar, databordet fullt av en MASSA onödiga prylar (några nödvändiga). Det skulle vara otroligt kul och tömma allt och typ ordna lite noggrannare. Men det är en hel damm också, så jag ids inte börja. Rippa får rensa själv. allt är typ hans, när han flyttar så kommer det nog inte finnas kvar mycket i det här rummet.

Idag nångång far vi hem till SVÄRJE. Vet inte exakta tiden eller så, (om det var nån som undra.)
Jag ska inte säga vad Rippa gör nu, för då tror ni att han skruvar hela tiden när jag är här. :D Nä han skulle bara...

Vi måste städa hans bil innan vi far, man får ju en allergichock när man kommer in i den där bilen, det är så mycket damm och smuts å all sån skit.

otroligt att hunden är så tyst nu. Sist jag var ensam inne med den så yla den lite för mycke. Jag som är en sån DJURVÄN brydde mig  jätte mycke. . Va ska man göra? Ta hunden i famnen eller va? :O Det gör jag aldrig.. Det går emot min rädsla. ähhh. Jag bara skoja, hundar är söta så länge dem håller sig borta från mig, och så länge dem inte hoppar på en.. Jag skulle faktiskt dubbelt hellre ha en katt än en hund, katter gör ju inget. (inte våran katt i af) Ligger och sover hela dagarna och tigger skinka när man öppnar kylskåpet. Det är så det ska va! :)
Ingen bryr sig om mitt hund å katt snack så jag ska bort från bloggen nu!
tjjingtjong!
Kommentarer
Postat av: Anonym

nåpe :D lulelule ;P rolig match var det iaf , :D vi kollade på någon gratis sida på direkt sändning ;D

vad roligt ;D vi några kan ju göra nå ihelg?

2009-03-06 / 11:43:30     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/
Postat av: Nina

haha.:D jaadu. jag gillar inte heller när hundar hoppar på en, eller när dom börjar slicka en i ansiktet.. men annars är dom söta.:) har också varit rädd för hundar, innan vi köpte hund själv.. haha. eran katt är verkligen ett original för sig^^

2009-03-06 / 17:43:34     URL: http://neone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?