Hemstudiedag!

Jag har blivit så flitigt på allt som har med OP å göra.. ;) Känner mig rätt så stolt!
Nu har jag redan gjort allt vad jag skulle göra på hemstudierna. Så nu har jag som fritid. Riktigt najs ;)
Fast jag ska ju förstås städa nu alldeles snart, ska bara bränna en skiva först..

Idag kommer de en hel del massa folk hit! Markus å Lisa kommer också idag.. Ser väldigt mycket fram emot helgen, som säkert alla redan vet. :)


Igår var vi tjejer riktigt duktiga, spelade hockey. Jag kan säga att isen var inte den bästa, det var som att åka
berg och dalbana. Det har ju varit plus grader, så det är väl inte så konstigt att isen har börjat bli lite mjuk.. Imorron blir det innebandy, och på fredag också. Får se om jag hinner spela på fredag, men hoppas det. För det är ju så fruktansvärt kul. Alla har blivit så aktiva här :D Jaja, nu har bränt klart skivan så jag ska gå och ta tag i städningen nu :/

btw. så drömde jag inatt att mamma tvinga mig å rulla köttfärsbiffar, och hon blev aldrig nöjd med dem!  :D


hejsvejs lingonface! ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

hojjjajjaaa , det känns som att jag kan tälta på gååården , det kommmer ju så himla mycket folk ;D

2009-03-18 / 11:34:08
Postat av: lydia

hojjjajjaaa , det känns som att jag kan tälta på gååården , det kommmer ju så himla mycket folk ;D

2009-03-18 / 11:34:59     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-18 / 11:38:42     URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?