i rättan tid.

Jag är så fruktansvärt trött!!!!
Det var så otroligt svårt å somna igår, först var jag helt död när jag satt i köket. Å när man väl lägger sig i sängen så blir man pigg som en mört. Eller det kan vara att man tänker för mycket innan man ska somna. På en massa onödiga saker, som "vad ska jag ha för kläder imorron?". Så ligger man och funderar på det hela kvällen :)

Igår kom Markus å Lisa med barnen, och så kom Robba å Jennie också. Riktigt trevligt! hade lätt kunna stanna hemma idag också å va me Svea och Albin, det är ju så fint väder så man hade kunnat va ute. Men näjnäj, här ska man plågas.
Jag å Marianne hann i af klart med Samhällsrapporten i rätt tid. Det är en positiv sak med dagen. Det känns som att jag har gjort mitt i skolan redan. För den här dagen alltså..

Ikväll ska jag på Innebandy klockan 7. Alla flickor som läser det här måste komma å spela. :) och alla andra också..
Sen KANSKE jag ska testa övningköra med Lisa. Om jag törs.. :D

Nä, nu ska jag gå på dass, sen har jag matte... :(
Kommentarer
Postat av: Nina

nejdu, jag tror inte jag kommer^^ det är liite för mycket saker att göra för det:P

2009-03-19 / 10:08:20     URL: http://neone.blogg.se/
Postat av: lydia

ni ska spela innebandy på fredag också ? :)

2009-03-19 / 13:28:30     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?