Ingen kommentar

Jag menar faktiskt det jag säger, det är ingen som kommenterar mina inlägg nå mer ... :) varför inte?
Inte orkar man skriva om man aldrig får en kommentar. Det är ju därför man bloggar :D eller så inte..


Ska i allafall fara och sola idag. Men måste först höra med Inger om vi måste komma på lektion. Har ändå glömt alla OP böcker hemma så det kanske är rätt så onödigt.. Men men.

Jag har faktiskt inte nånting intressant å komma med just nu för tillfället.
eller jo en sak. Vem börja blanda in rötter i matten? :O Alltså roten ur vadå?! Man fattar väääldigt mycke.
Kan inte rötter hålla sig i morotsland eller nåt ? Jag tycker i allafall att dem passar bäst där :b
Och en annan sak, geometri är bara för byggnadsarbetare, jag behöver inte kunna geometri. När har dem tänkt ta bort geometri kapitlet från matteboken? Vem vet?! :D

Jaja, jag ska ge mig nu. Måste ringa till Inger och höra vad hon tänker..

annars så är det bara ONE WEEK kvar till loooooovet. då blir det MS röj. hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: jenni

åhååå;)

2009-03-30 / 17:28:49     URL: http://jjeennu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Alltså, du gör ju inge annat än å skolka..vad ska det bli av dej. Måste syrran hålla koll på dej också?! Ja, inte vet jag om du kommenterar destmer på min heller. Lov?! men du skulle ju vara barnvakt den veckan! Kram

2009-03-30 / 21:06:15     URL: http://lisawahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, jag bara skrev ngt! :D

2009-03-30 / 23:08:32
Postat av: Julia:P

Hahha jag håller också på med rötter i matte boken :P så jag förstår vad du menar ;D

2009-03-31 / 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?