Konstiga fredag..

Jag är egentligen inte på nå skrivhumör nu. Men jag ska bara skriva lite grann ändå.

Svea, Albin och Markus har kommit hit nu. Det är 70-års kalas på söndag. Fammo som ska firas. :)
Det är längesen hela släkten har samlats på en gång, så det ska faktiskt bli kul. Nog för att inte alla
kommer att  va där. Men ändå en stor del. Hörde att Emil och Nina ska komma hit idag också.
Ska ju bli kul å träffa dom nu efter bröllopet å allt de.. :)

Ikväll ska jag i allafall fara och spela innebandy med mina härliga tjejkompisar. Hoppas vi blir många, så man kan köra en turnering eller nåt liknande.. :)
Får se om de blir nå dundret imorron. Hoppas på det bästa! :)


Den här fredan känns inte nå rolig.  Jag vet inte riktigt varför, men den känns lite deppig! :S
Kan det vara för att inte jag kan va me Rippa?! Kanske det är det.. Jag blir faktiskt avundsjuk på
dem som kan va med sin pojkvän/flickvän typ varje helg eller dag. Tänk så skulle Rippa bara bo
20 mil ifrån. Det hade varit för bra tror ja :)
Nåjo, man hinner i af börja sakna han väldigt väldigt mycke innan man träffas när det är så här långt ifrån.
Och på  ett annat sätt än vad man skulle sakna om man träffades varje helg eller varannan dag.. :)
om ni förstår :b

ska dra..



Hoppas du växer upp nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?