Korvgörans kebab ;) MUUUUMS!

Ett och ett halvt kilo godis framför mig.. De är gott med godis när man inte har ätit det på länge. MUMS!!!

Jag ska snart fara ut och kolla om Rippa börjar bli klar nångång med den där bilen.. Äre verkligen Fredag redan imorron? :O Då har jag vart här redan i en vecka. Hujj va tiden går fort. Det är ju tragiskt... Om Rippa får klart bilen så far vi till Satta imorron. (tror ja)

Jag hade kommit på nåt skit bra före, som jag skulle skriva i bloggen idag. Men nu har jag glömt bort det. Det kanske inte var så viktigt ändå.
Måste i allafall fara ikväll och föra Jennies pjäxor. Skulle ha gjort det igår, men vi for till Rippas kusiner åså blev det ganska sent där. Såu.. å en sak, man blir ju fet av å vistas i det här landet. Hela tiden ska man äta äta äta.
Igår var vi på mäccen, dem måste ha dem sämsta hamburgarna som finns. Säger man att man ska ha utan saltgurka, så smakar det ingenting. Tar man med saltgurka smakar det hemskt.
Det är nog bäst med korvgörans, man skulle köpa några potioner och ta med hem så man klarar sig till nästa gång man kommer.



okej, nu ska jag dra. ha ett bra liv! :)


TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2 ?
Amanda K, nej det har jag inte.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
 Elina Esberg, hon är min kompis och klasskompis.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Eva Esberg, de vette katten. Vi är grannar.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Daniel , söt till sättet.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Henrik Wahlberg, minns inte. Han är min cousin.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Ann-Helen Larsson, nå kanske via Marianne.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Camilla Nilsson, jah, det vet jag faktiskt inte.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Camilla Kero, jo nå är jag väl de.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 NÅGON GÅNG?
Andreas Wahlberg, Nej det har jag inte.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna Rahkola, joo det skulle väl gå :P

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
Jenny Wahlberg (jonttis) Nä inte så värst ofta, men när jag träffar henne..

KÄNNER DU NUMMER 1?
aaa, är mitt första nummer. Ingen person.

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Anna Törmä, joo det skulle jag kunna.

VAD HAR DU OCH NUMMER 11 FÖR RELATION?
Bilskadecenter, pappas firma. Ingen relation :D 
Kommentarer
Postat av: Anonym

joo, ni kan nog komma med dom ikväll. bara att ringa så vi e hemma. ni kan ju stanna på en kaffe. :P

2009-03-05 / 14:41:17
Postat av: lydia

kommer ni hiiit idag ? ;) <3

2009-03-06 / 09:15:10     URL: http://juliaweelitaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?