Möhippa

Igår kväll blev det först innebandy, skit kul! :) Fast det sluta inte så bra där med Annas fot. :/
Men före det vare bra :P

Efter innebandyn rövade vi bort Nina, och tog henne på möhippa :D
Det var en mysig kväll. :)



Snart äre bröllop och jag har faktiskt börja längta ganska mycket. Alla kommer hem samtidigt, å det ska bli så otroligt kul. För det är väldigt längesen ALLA, PRECIS ALLA var hemma på samma gång.. :)) Så tror jag att  Andreas tjej också kommer, å hon har jag inte heller träffat nångång, så det ska bli kul! :)

Idag är det lördag och jag har redan hunnit med att baka muffins. Mamma tyckte jag skulle göra det. Egentligen skulle jag behöva städa rummet. Tänkte göra det igår, men jag orkade verkligen inte. Så jag ska ta det nästa vecka. För nu känns det som att jag vill gå ut med Maria och kanske åka skidor nånstans om hon vill det. Typ till Kenttä eller nånstans.. :D

hejsvejs.
Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha. Nina vart allt för snygg i sin brudklänning!!! Grymt härlig kväll:)

2009-03-14 / 16:42:12
Postat av: Jenny

Japp japp, snart är det nästa helg. Det ska bli riktigt kul att träffa alla.

2009-03-14 / 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?