Ojojoj

det var längesen jag skrev.
Men jag har som inte haft tid säger vi. Eller så är det så att jag tycker de är jobbigt å skriva när nån tittar på.
Ja, så har jag inte suttit här nånting nästan ensam.
Men nu är Rippa på jobbet, han ska göra klart nånting så att han får vinterledigt typ resten av veckan eller nånting sånt.

Igår kväll var vi till Jontti och Jenny. En trevlig kväll! :)
Måste fara till Robba och Jennie också, med dina skidskor Jennie. Vi skulle egentligen ha fört dem på lördag, men vi glömde.. :)

Förresten så är det ju första dagen på sportlovet nu. Å jag kommer knappast sporta nånting här. ^^,
inte för att jag skulle gjort de om jag var hemma heller. Men jag ska försöka få Rippa med på en promenad i af. Ikväll kanske, när han kommer hem. Såå äre.

Nu ska jag kolla på en grej. hejsvejs!
hoppas ni får ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?