Plugg

Hallåjå!

Det blir å plugga samhälls ikväll med Marianne.. Den där hemska rapporten ska vara klar på torsdag.
Leffe tror att man kan jobba hur mycket som helst på en kort tid. Men ikväll måste vi skriva lite grann.


Jag har egentligen ingen lust alls med å skriva här idag. Jag är inte på det humöret.

Idag blev jag väckt av telefonen, det hatar jag! Så har man världens jobbigaste ringsingnal också.
Men det var Marianne som ringde å väckte mig kvart i 11 och skulle ha mig till bön. Jag steg upp, och hann borsta håret innan bön börja. Jaja, jag har inte nå många meter till bönhuset så jag hann ju dit nästan helt i tid.. :)

Nu väntar jag på att Marianne ska komma hit, och så länge jag väntar ska jag kanske ändra lite färger på bloggen, och sen spela nå spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?