Pluggis-Hanna

Jag tror inte att jag nångång förr har jobbat så bra som jag har gjort idag ! :)
Först gjorde jag klart alla frågor om Urinorganen i medicinsk grundkurs, sen alla frågor om Funktionshinder i vård och omsorg. Det är så otroligt skönt å vara klar med allt det! För nästa onsdag har vi hemstudier, å då behöver man knappast göra nånting när man ändå är klar nu. ;) Ingen behöver inte veta allt, men är man smart å gör bort allt i förtid så kan man ju jobba med svenskan eller nå sånt.. :)

Tänk att det är torsdag redan imorron. Fast det är ju typ värsta dan på hela veckan i skolan i af.  Så jobbiga lektioner.

Jag har funderat och kommer fundera innan allt det där är löst. Vad ska man göra?!  Jag tänker då inte börja gå dit i onödan...... så är det bara!

nu ska jag snoka i andras bloggar..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?