Stickande magvärk.

AAAAAAAAJ!
D
et är nå fel på min mage nu! Jag vill hem och vila, men det kan jag absolut inte. Ingen som kan hämta heller.
Har egentligen slutat för dagen också. Men det finns en lektion som heter idrott, som är kvar. Men den lektionen blir det inte att gå på. Eftersom jag glömde gympakläder, och så tänkte jag också att när man åkt skidor varje dag hittills så är man rätt så less på det, och då tycker jag inte att K-E kan tvinga oss att åka nu idag också.. 

Idag har vi varit på en sån där föreläsning om droger. Två personer som berätta om deras liv, hur dem hamnade i missbruket och hur deras liv ser ut idag. Jag tycker det är kul å lyssna på såna som berättar om droger av egen erfarenhet, och att dem också har kommit ur det.



Den här veckan har bara rusat iväg, imorron är det redan fredag. Inte för att det händer nå speciellt ihelg, eller jo, Fammo har 70-års kalas på Söndag. Men annars inget mer.. Nästa vecka kommer nog också att gå fort, för efter den veckan får vi påsklov, å det ska bli så otroligt skönt. Tänk va skönt å komma bort från den här skiten ett tag. Jag ska nog sticka till Jeppis under lovet. OM jag orkar, eller orkar, det gör jag. Men jag menar om jag ids åka ensam tåg. Är det nån som vill följa med så är det bara å höra av sig :D

nåjo, nu ska jag göra nå vettigare ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?