Svanstein Ski

Idag har vi vart i Pullinki, det var faktiskt kul! Eller först så hade jag nå Twintips, inte alls nå bra skidor. ALDRIG mer såna. Jag skulle ha Snowblades först, men allt var uthyrt redan. Fast sen bytte jag å Rickard så jag fick snowblades till sist. Och de var först då det började bli kul å åka ..  Men vi for ju hem när det var som bäst. Folket blev tydligen less. Det blev inte jag.. Jag hade just kommit igång med mitt åkande :D
 Fast det kommer väl fler chanser hoppas jag. :)
 
Nu är jag döslut och vill nästan bara sova.. Knäna och benen värker. Ögonen svider och sånt där skit vetni.

Gänget gör nog inget ikväll, ingen som hört av sig i af. då tar jag det som att dem inte gör nåt.
Inte för att jag skulle orka fa ut heller, men äh ..

Jag är sugen på cheesballs nu. NÄ FY!!!
Jag måste gå och ta nå lindrande :P haha.

Å jag tänker inte skriva nå mer för jag har ingen fantasi och så orkar jag inte heller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?