SvEnskA prOv

Jag har gjort Svenska prov nyss. Ett prov som jag inte hade pluggat till. Men vetni, det gjorde inget. För det var väldigt lätt.
Vi skulle bara läsa en artikel först, och sen skriva ett referat. Jag tycker det är skit tråkigt med refererat,
men det är ändå ganska enkelt..



Nu hade jag tänkt att jag å Linda skulle fara å käka på frasses, men jag vet inte om hon är med på det.
Jag är hungrig som en räv. ;) och listig som en varg ;)
Nämen, i allafall så är jag sugen på frasse mat. Men jag tror inte att Linda följer med. Men äh. det blir väl
viltmästarskav och potatis i matsalen då.. Eller så får nån ta å skicka hit Korvgörans Kebab! <3 LOVE IT.
Det kan inte finnas nå bättre. När jag far till Jeppis så ska jag SÅ sääääkert ha keeeebab......... :)) MUMS!



å på tal om Jeppis, så kanske Marianne följer med mig dit på påsklovet! Tur att man har en kompis som ställer upp ! :)
fast nu har hon dragit till Kuttis, å jag förstår inte riktigt va hon ska där å hämta. Men tydligens så ville hon dit nu. Menmen.
Imorron blir det kanske å fara till Dundret. Tänk å fa dit, så blir man säkert helt brunis i ansiktet om solen är framme. nåjo, det är inte säkert att det blir nånting, så jag ska inte ha för höga förväntningar.

nu ska jag ta och snorkla vidare... ha en trevlig helg allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?