Tjejkväll

Nu uppdaterar jag igen..

Har pluggat som jag vet inte va på samhälls idag. Känner mig riktigt duktig faktiskt..

Igår kväll hade vi tjejkväll på dagis i Satta. Det var en riktigt kul kväll med en massa gott och lite film. Fast filmen var inte nå bra. Kolla inte den, för då slösar ni en massa tid på en helt onödig sak. :D Men i övrigt så var kvällen bra, vi måste ha fler såna kvällar! :)



Ikväll blir det hockey, alla tjejer som har tid måste komma å spela. (ivåranålder)

Om cirkus 40 minuter så har vi Arbetsmiljö, måste försöka hinna en bit på min powerpointpres. det kommer ju ta skit länge innan jag är klar med den, för jag fattar inte ens vad jag ska skriva... :))

Imorron har vi hemstudier, måste göra frågor om huden och sedan om allergier. Fast jag kommer nog städa också, kommer inte annars hinna städa innan allt folk kommer. För Robba å Jennie kommer redan imorron, Jontti å Jenny på torsdag. Å jag vet inte när Markus å Lisa kommer.. :b Men till helgen i allafall.. Min Rippa kommer först på fredag, fast jag tycker han skulle kunna komma tidigare ;) japp, de är vad jag tycker!


Nu har jag skrivit en del så jag ska spela nå spel nu... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?