Urinorgan och cheesballs.

perfekt rubrik, och väldigt passande ;)

Tisdag är nästan den skönaste dagen på veckan. Man har bara lätta lektioner hela dagen å det går så otroligt fort.
Nu har vi samhälls, Jag å Marianne håller på me nåt arbete om Kuba och Sverige, man ska jämföra en massa ekonomi saker. SKIT TRÅKIGT!
Efter det här ska vi till Inger, kunskapssmedjan! Det blir nån genomgång om urinorganen tror ja. Det är säkert intressant. Men otroligt jobbigt och bara sitta å lyssna i flera timmar.

Jag är sugen på cheesballs nu, har inte ätit dem på år å dar. Så jag ska nog köpa idag innan vi går på genomgång. :P

Fast nu måste jag gå och ta nån värktablett för det ser ut som att bokstäverna håller på att springa iväg.. :D
Liteeeee yr kanske..


HEJSVEJS! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?