Aktiv

Har varit och jogga 6 km idag, och då kallar jag mig aktiv. För det är verkligen inte vanligt att jag är ute å springer :) Så
jag är fakitskt riktigt stolt över mig själv nu.
måste försöka komma igång med träningen nu, så att man får lite bättre konditon någång.


Annars så var jag med gänget igår i Vasikkavuoma, det var riktigt kul där. Spela kubb mot killarna som bara förlora hela tiden. Å då var de ju ännu bättre :) Sen satt vi å prata runt elden ganska länge innan vi for hem.
Kom hem å kolla talang, sen å sova :)
åså steg ja upp klockan 10, åt och for å sprang :D haha.


Nu har papa grillat klart så jag måste fara å käka ;b MUUMSFILIBAABBA! :D
Kommentarer
Postat av: Carina

Joo, där på tredje delen, (programmet är uppdelat i fyra delar som spelas upp efter varann) så finns den ju:)

2009-05-24 / 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?